Långpass 80 minuter

Ja, planen var att springa ett långpass på 80 minuter.
Men det gick inte riktigt som planerat. Benen var sega och cementtunga från start, vänster fot envisades med att göra ont den 1a km men sen försvann det. Vätskeryggan läkte så jag var genomblöt på rumpan. Och det var stenar överallt.
Suck.
Med mig hade jag världens bästa sällskap, nämligen Krajna!! Det gjorde det hela lite roligare iallafall.

Nåja, det blev 10,32km, på ca 81 minuter och jag sprang då mer än jag gick iallafall. Dock hade jag hoppats på att ta mig lite längre under de där 80 minuterna...

Kommentarer
Mamma

Hmmm.. så du har läckadgeproblem också...

Tror det fattas en packning där jag...



Har funderingar på att köpa en ny rygga framöver via utanlandet, kanske vi ska göra ett samköp när vi vet vad vi vill ha?



Duktig är du, jag har hamnat i soffanigen jag :-(

Fast...

Jag cyklar ju några mil i veckan istället så det kanske jämnar ut sig!

Datum: 2011-08-01 Tidpunkt: 18:44:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0