Home sweet home

Så var man äntligen hemma! Var nog hemma runt 2 eller så, och det var gudomligt skönt. Gick igenom posten och sen for vi och hämtade ut mina skor :) och mina "semester-pocketböcker". Hihi!
For sen och "kattnappade" Margit (mamma jobbade) och tog med henne till Kärleksviken, Nydalasjön. Promenerade med henne längs en stig i skogen en stund och sedan så fick hon strosa runt i kopplet medans vi solade på en klippa och bara njöt av lugnet och semesterkänslan började infinna sig.
Var där några timmar, sen blev söt så trött så vi lämnade tillbaka Margit och for hem.

Sen for jag en sväng till mamma när hon slutat jobbet och drack kaffe och surrade en massa, men blev sjukt trött så jag åkte hem..men då sneglade jag på skorna i hallen och beslöt mig för att ta en springtur! Skönt!
Nu är jag ännu mer mosig i skallen och ska strax vika in tårna. Ska bli sååå skönt att sova i sin egen säng! :)

Kisse idag!♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0