HELGEN med stort H!

Dax att hoppa i säng för längesen, men jag är pigg som en mört. (Spigg?)
Ska försöka sova alldeles strax. MEN VILKEN HELG!!
Tidigt i lördags morse satte jag och pappa oss på planet till Göteborg. Kom fram till ett tokvarmt kvavt Göteborg där vi inte fick checka in på hotellet förrän efter kl 16.
Traskade runt i Nordstan och butikerna där i kring, shoppade litegrann, åt litegrann. Tokvarmt var ordet!

Gjorde en tidig kväll då varken Pappa eller jag sovit speciellt mycket natten innan.

Söndag morgon vaknade jag klockan 6 typ, å pappa hade vaknat ännu tidigare.. frukosten satt fint!! Gick tillbaka på rummet och sov nån timme, sen gav vi oss ut. Traskade runt på Avenyn, jag shoppade ett par skor! :)
Åt lunch och njöt av att det spelades Metallica överallt.
Sen gick vi tillbaka till rummet, vilade en stund och begav oss till Ullevi. Där väntade en lång men helt fantastisk kväll!!!
Sen var vi uppe ganska länge, man var ju totalt euroforisk!!

Idag har vi inte gjort så jättemycket. Checkat ut, suttit i gräset och läst, gått på bio, ätit middag och gått en kort sväng på avenyn igen innan vi tog oss tillbaka till hotellet, hämtade väskan och åkte till flygplatsen.

Mamma ställde upp som taxi och skjutsade oss till H-sund. Sen for pappa hem och jag har packat upp och packat om väskan, och nuu, nu ska jag hoppa i säng.

Tack för en oförglömlig helg pappa!!!!!!!!

Kommentarer
Paps

Tack själv älskade Beffa

Vilken söndagdkväll!! Puhhh

En av dom bästa!!

Datum: 2011-07-05 Tidpunkt: 20:54:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0