Torsdag

Idag är ingen bra dag, jag tror inte att det blir nått spring. Lillebror kommer snart med mat till mig så jag kan göra middag, känner mig inte direkt upplagd att vänta nån timme å sen springa sent igen.
Har ju 3 dagar till den här veckan att springa på så det löser sig nog.

Margit katten är världens mysigaste. När jag gått och lagt mig igår satt hon sig vid mitt huvud å pickade med tassen på täcket. Jag vet att hon vill att man lyfter på det då men hon brukar aldrig krypa in utan hon ska bara kolla läget typ. Men nu satt hon en stund å funderade, sen kröp hon in, rullade ihop sig mot min mage och började spinna. ♥
Så himla mysigt för en frusen Beffa. Min katt-skatt! ♥

Kommentarer
Lamia - Hästsport

Det måste varit någon annan stackare, jag ringde aldrig ut polis eller nåt...körde bara vidare! :) haha. Men det är rätt okej med mig, värre med bilen - körde mammas så hon blev väl inte överlycklig

Datum: 2011-01-13 Tidpunkt: 19:03:31
Blogg/URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Lamia - Hästsport

Sv: Stod det på internet eller? Jag letade men hittade inget :O

Datum: 2011-01-13 Tidpunkt: 22:44:44
Blogg/URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Hanna

Svar:

MM reflextäcket är bäst!



Det var tur jag red KC, han är ju så himla snäll, eller han blir ju då aldrig hysterisk som dom andra skulle ha blivit..

Datum: 2011-01-13 Tidpunkt: 22:50:19
Blogg/URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0