Torsdag = träningsdag!

Igår blev det minsann tränat. Först träffades jag och Fia på Iksu efter att hon slutat jobbet och körd bröst, biceps, framsida axlar i ca 50 min. Jobbigt, kul, trevligt. Skönt att vara igång med styrketräningen igen och roligt att träna med Fia, som det ska vara=) nu börjar rutinerna komma igen :D

Sen upptäckte jag på kvällen att det var plusgrader ute så jag sa till mamma att nu ska jag ut och springa. Då ville hon genast med så vi snabbade oss och bytte om och for ut. Lindade foten hårt och det gick faktiskt att springa på den nu. Vi sprang inte så långt, både pga foten och pga att mammas tempo är högre än mitt så det blir sjukt tungt för mig. Men roligt är det och man behöver ju springa snabbare ibland också!
Vi ruschar mellan lyktstolpar, jäklar vad skönt att springa utan tiotusenton kläder så mycket lättare det gick!

3.14km, 22.26min, 7.08min/km, medelpuls 170, maxpuls 186

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0