Shopping-torsdag?!

Ja oj, det blev lite shoppat idag. Haha. Men bara saker som behövs egentligen så då gör det väl inte så mycket? :P
Det blev iallafall ett fleece-underställ som blir perfekt att åka skoter i. Väldigt mysigt med hög krage. Skönt! McKinley var märket. Hur det nu stavas.

Sen blev det ett vanligt "lager 1" underställ till mig. Visserligen billigt, men det var på rea också. Får hoppas att det är bra, känns skönt att ha två iallafall. Känns lite handikappat å bara ha ett :P

Ja och sen så var det rea på en jätteskön lager 2 tröja, snygg är den också, microfleece tror jag den var gjord i, den är iaf glansig på utsidan, vit med rosa sömmar. Vill nästan ha den som en vanlig tröja, den var jätteskönt. Hög krage och dragkedja i halsen! Min andra tröja har ingen krage och det blir kallt faktiskt. Nöjd!

Och tillslut har jag inhandlat en buff! Det blev en merinoullsbuff efter mycket velande från min sida, men den var rosa, kostade bara 70kr mer, och jag antar att den är varmare än en vanlig buff.

Wihoo vad skoj det ska bli att inviga alla nya stuffs!
Men, nu ska jag äta nått och umgås med älskade Maggan en stund, vill inte lämna henne själv på en gång!

Kommentarer
Bokmalen

Ja, jag tror att ullsockar är vad som behövs. Tycker dom funkar super.

Fick höra av svärfar att man ska ha 2 lager ullsockar för att slippa skavsår. Då "nöter" sockarna på varann å inte på huden om det sker nån nötning. 2 tunnare sockar då...

Önskar att jag kunde ha ullgrejer i underställ å så men för mig funkar det bara med ullsockar resten går fetbort. Hua, vad det kliar.

Kul med nya grejer. Hoppas allt funkar!

Kramen, Maria

Datum: 2011-01-06 Tidpunkt: 19:15:37
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Hanna

Svar:

Ja det är skrämmande att så många skiter i det och sen är det många som blir förbannade för att bilisterna "skiter" i dom, men dom syns ju inte!

Åhh ett ämne som verkligen upprör mig!

Datum: 2011-01-06 Tidpunkt: 20:17:00
Blogg/URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/
Hanna

Vart har du förresten varit å shoppat? :)

Datum: 2011-01-06 Tidpunkt: 20:19:06
Blogg/URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0