Inte min dag

...eller iallafall inte min morgon. Ursch vad jag försov mig imorse, och ändå är jag jättetrött idag. Jag gick inte ens och la mig sent igår, men tydligen så var det för sent eftersom jag försov mig. Vaknade 7.30!!
Satte igång kaffebryggaren..det var bara det att när den bryggt färdigt inser jag att jag glömt tömma ur vattnet som var i kannan. Det var ganska blaskigt kaffe kan man säga..fick brygga nytt.
Bilen kall, och jag som gick ut i pyjamas igår för att ställa tiden rätt. Morr. Fick knappt upp dörrarna..
Sen hittade jag inte kortet till jobbet..
Men sen, sen flöt dagen på som en vanlig dag. Alltid nått.

..och det är onsdag och jag har inte sprungit ett endaste litet steg än. Jag vill springa. Dumma fot. Men, imorrn kanske jag vågar..den har inte gjort ont idag, så kanske jag hade kunnat testa idag, men idag har jag ingen motivation till nått..

..orkar inte ens åka och handla och laga middag. suck.

Kommentarer
Britten

uppdaterat här inne...vad flitig du är...

Datum: 2011-01-28 Tidpunkt: 08:43:25
Blogg/URL: http://glitteroga.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0