Hjulen kastas ut..ut..ut!

Det var ju meningen att det skulle bli träning igår. Både spring på löpband och styrka på Medley. Mamma var redo och jag hade varit uppe hyffsat tidigt.
Ja först så kom jag på att det vore ju trevligt om granen kastades ut, så det tog ju sin lilla tid. Men Mamsen väntade tålmodigt.
Kom iväg lite senare än tänkt men inte så farligt ändå, träningen skulle hinnas med.

Tjoff, så tappade Volvon ett hjul?! Jaha...bara att ringa mamma och be henne komma med en domkraft..leta hjulet..hitta hjulet...rulla upp hjulet..å sen skruva tillbaka det.

Jo sen var det ju bara att glömma träningen för då var klockan så mycket att en dusch&lunch var allt som hanns med. Typiskt!

Tur att veckan har fler dagar. Tur att ingen gjorde illa sig när hjulet kom flygandes. Och tur att inte bilen gick sönder!


Kommentarer
Mamma och Margit

Ja, man kan hjula på olika vis, tur det blev träning på fredagen istället ;-)



Jag köper nog mig ett klippkort där såsmåningom, känns som lagom dyrt och lagom långt, går/springer jag dit är jag uppvärmd redan sen en bastu efter styrkan så är man som ny! ;-)

Datum: 2011-01-26 Tidpunkt: 07:10:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0