Hängig

Känner mig sjukt hängig. Var meningen att jag skulle springa hem från jobbet men jag fick nog soppatorsk eller så för jag bara hoppade in i bilen och åkte hem. Drack kaffe och surfade en stund och tänkte sticka iväg ut.
Nä istället hamnade jag frysandes under täcket, somnade till en stund. Fick middag&massage, kändes lite bättre.
Åker till H-sund och betalar räkningar, handlar. Kommer tillbaka till stan och nu har jag ont i huvudet och känner mig sådär krypig i skinnet som när man ska bli sjuk..suck.
Sist jag kände så här for jag ut och sprang och sen har det varit bra, haha. Men nu har jag en paj i ugnen och är så sjuuuukt trött så jag ska inte springa idag. Om jag känner mig bättre imorgon tänker jag springa då, annars får det faktiskt vara..jag vill inte bli sjuk bara!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0