En perfekt morgon..

Ja denna dagen fick verkligen en perfekt start.
Uppe tidigt, äter frukost. Tar det lugnt, dricker kaffe, surfar litegrann. Ingen stress alls utan bara lugn och ro.
Sen byter jag om och sticker ut och springer. Hade fattat att det var kallt men termometern visade inte HUR kallt så jag tog ett lager kläder till och stack iväg.
Gick bara finemang. Det var lite kyligt till en början men jag blev varm rätt snabbt. Idag kändes benen pigga och det var aldrig sådär supermegajobbigt som det blev i söndags. Enbart skönt.
När jag kom hem såg jag ut som frosty the snowman typ. Det visade sig vara -18 ute!! Men det gick ju bara fint det med.
En härlig start på dagen!

8,1km, 62.50min, 7.45min/km, snittpuls 162, maxpuls 178

Kommentarer
J

Det kanske är bättre att inte vete hur kallt det är, man funderar inte lika mycket då ;)

Datum: 2011-01-21 Tidpunkt: 11:34:27
Blogg/URL: http://curroergosum.ratata.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0