6km

Efter en lång onsdag var jag ganska trött och det var sååå svårt att motivera sig till att springa. Men jag visste ju att jag skulle må så mycket bättre när jag var färdig.
Snurrade runt omkring här där jag inte sprungit så mycket. När jag sprang förbi lägenheten hade jag bara sprungit nästan 5 km men jag höll på att låta mig ge upp redan då. Av nån anledning lyckades jag bygga lite pannben och få mig själv att springa vidare, så det blev 6km precis som det var tänkt tillslut.
Lite snöskottning efteråt, haha, styrketräning ;P

6.03km, 45.38min, 7.34min/km, medel 170 bpm, max 184 bpm

Kommentarer
Katta

Tack snälla rara du!!! :) Jag kollade bloggen, vad duktig hon är!!! :) Jag ska också springa en mil......någongång hahahaha ;D Kram!

Datum: 2011-01-13 Tidpunkt: 10:20:57
Blogg/URL: http://kattasfett.blogg.se/
sarah

Go beffa! Go beffa! Jag vill också träääna! Tänkte dra igång med ett försiktigt spinningpass i morrn. Mår fortfarande lite mysko, men nu skiter jag i de för nu är jag less!

Datum: 2011-01-13 Tidpunkt: 11:24:03
Blogg/URL: http://blurryscribble.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0