Veckans träning v.6

20km löpning fördelat på 3 tillfällen
1 x Dynamic training
1 x Total training

Ursch vad mycket träningsvärk veckan innebar men samtidigt otroligt roligt. Total training ska köras fler gånger(idag!) för det var så skoj och förmodligen klockrent att träna sådan styrka när man springer.
Nöjd att det blev en mil tillslut också, det var längesen. En bra vecka..

Denna vecka blir det nog inte så mycket sprunget..det är ju över -20 ute och det verkar ska hålla i sig. Jag kommer nog inte att springa på löpband för jag tycker att det är så vansinnigt tråkigt.

Kommentarer
sarah

Lätt, men har inte tokmycket tid just nu. Men du kan ju fundera på bilder och text och skicka över så kan jag fundelera lite när jag får tid.

Datum: 2011-02-17 Tidpunkt: 21:21:55
Blogg/URL: http://blurryscribble.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0