Stämplat ut

Ja nu har jag stämplat ut för sista gången. Huvva vad jag inte tycker om att säga hejdå! Det gick dock ändå ganska bra tills R ville krama mig hejdå det tyckte jag var lite jobbigt, jag som har så nära till tårar när man ska säga hejdå! Avskyr sånt..

Söt var vaken och hade varit vaken sen 03, så han föreslår att vi tar och slänger oss iväg redan nu. Tror jag är med på det minsann..

Så ska nog ta och packa ihop mig själv nu, sen åker vi..lär väl vara kö genom Stockholm kanske..
Också ska vi stanna på Ikea men tänkte ta Gävle först, men nu finns inte lillebror å Maddes spegel där å de andra varuhusen vägrar tala om lagersaldo. Fan! Tänk om det bara finns på Kungens Kurva åsså har vi åkt förbi den redan..surt sa räven isåfall..!!

Kommentarer
Rebecca

kikar in :)

Datum: 2011-12-16 Tidpunkt: 05:41:11
Blogg/URL: http://rebeckhaam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0