Redan dan före dan före dopparedan!

Hej och hå vad fort det går.. redan torsdag och 22 december.
Jag är så pigg idag, äntligen har jag sovit! Jag somnade typ så fort Helene och Jonthe åkt hem igår, jag vaknade 04.30 med kläderna på å fattade inte att jag gått och lagt mig haha. Sen somnade jag om och vaknade 07.40 och var pigg, har typ sovit 8 timmar eller nått så det var behövligt.

Idag ska vi försöka ta det lite lugnt. De senaste dagarna har varit lite väl mycket, knappt varit hemma nått. Så vi ska försöka bara vara, kolla på tapeterna och försöka bestämma oss så vi kan lämna igen proverna, sen ska jag åka hem till min älskade Pappa och djuren! Stefan kommer efter imorgon, han ska fira lite jul med sin mamma imorrn först..

Nu ska jag nog slå mig ner i soffan och se på julkalendern som jag missade imorse!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0