Onsdag

Onsdag och bara 2 nätter kvar. Skönt! Längtar hem till mina lussebullar och pipparkakor! ;)
Hoppas det inte blir oväder i helgen, jag vill ju att Paps ska komma! Längtar..

Ovan nämnda Paps ringde och väckte mig runt 13-tiden, då var jag inte pigg! Lyckades somna om, men sen ringde han runt 15-tiden igen! Sen dess har jag varit vaken, men det känns helt okej fast jag kanske blir lite trött inatt för jag brukar ju sova längre än så!

Nu ska jag hoppa på söt så han vaknar, och gå ner och käka middag. Får se vad hotellet har för spännande att bjuda på idag! Igår var det inte bra, vi fick lax men den var inte genomstekt! Uuurk. Efterrätten var dock god..

Kommentarer
Mamma

Beffa, Beffa det här är ruggigt, jag tänkte på Skogstuna häromdagen och idag googlar jag henne och...

http://idacsernak.blogspot.com/2011/02/skogstuna.html

Har bett henne kontakta mig, men jag ser att en tjej som skrivit inte verkar fått något svar!



så nu är de borta, allihopa... De vackraste...

Datum: 2011-12-07 Tidpunkt: 17:43:35
Beffa

Hoppas du får svar mamma...fina Skogstuna.

Känns konstigt..att alla är borta.

Datum: 2011-12-07 Tidpunkt: 19:36:08
Mamma

Jag har fått svar!!!

:-)

Känns märkligt, jag vill veta och samtidgit... Hon gör också ont!

Konstigt...

Datum: 2011-12-08 Tidpunkt: 14:29:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0