Mysdag - äntligen hemma!

Planet var liiite sent imorse, men inte mycket. Det fick vänta en stund i luften innan det landade på Bromma och sen fick vi vänta lite innan vi startade för att banan skulle skottas eller va dom nu gör.
Men var hemma strax efter 9.30 iaf, hoppade nästan direkt i säng, älskar lägenheten när man jobbat natt, det går att få den kolsvart trots dagsljus ute, så skönt!!

Sen ringde min älskade mamma och väckte mig runt 13 när hon och Margit var på väg! Sen dök dom upp och mamma gjorde lunch åt oss och jag bryggde kaffe å vi smaskade på saffransphiladelphia-bullarna vi bakade förra helgen. Så mys! Bra fredag!

Imorse var det äckelpäckelväder där nere, det regnsnöslaskade liksom, och blåste storm, glad att man slapp köra för man hade inte mycket sikt! Lite guppigt att flyga men inte mkt. Skönt att landa i ett vitt Umeå liksom. Men nu är det ju här också, dock är det väl mera snö här än regn om jag ser rätt.. :)

Ska mysa med Margit och vänta på att S kommer hem. <3 Han blev förresten erbjudan förlängt till i maj men då i Umeå igår, men han tackade nej. Nu väntar nya äventyr, en Australien-resa till att börja med :) Och sen kan det ju vara bra att prova på nått nytt kanske. Och köra lite skoter :P

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0