Lördag

Lördag idag då. Skönt! Vaknade klockan 5, mindre skönt! Men fick morgonmysa med Margit, hon är söt. Och se julkalendern =)
Nu när S kollade mailen hade vi fått inredningsbroschyren till lägenheten också! Jippie vad skoj! Nu kan man iaf lite mer föreställa sig hur det kommer se ut. Men vi fick ingen prislista för den var inte klar ännu. Vi har iaf sett 2 grejer vi vill ända/välja till, det ena är ett måste enligt mig för jag tror det kommer se hemskt ut annars, och det andra är duschväggar istället för stång och draperi. Jag tycker det är snyggt och bekvämt liksom! Men vi får väl se vad det kostar, S var iaf också sugen på duschväggarna. Annars var vi överrens :) Verkar som att vi får diskmaskin också trots att vi fattat det som att diskmaskin var ett tillval och att mäklaren tipsade om att det brukar vara billigare då att köpa det själv. Men i det som är standardpaketet om vi nu förstått rätt, så är det diskmaskin, hel kyl+frys och spis med såndär häll. Plus en vanlig fläkt. Såna där snygga fläktar är tillval..typiskt! ;P

Jaja, har inte så mycket för mig idag, S drog iväg med bilen..vet inte vart han skulle å han har lämnat mobilen hemma som vanligt, så jag tar mig ingenstans.

Men E kanske skulle komma och hälsa på, hoppas det=) Gosar ner mig med Margit istället.

Kommentarer
Bokmalen

Nämen, nu tror jag allt att jag har missat nåt!!??? Ska ni köpa lägenhet!????? Berätta!!

Vart, när???

Kramen, Maria

Datum: 2011-12-10 Tidpunkt: 14:28:30
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.wordpress.com
Mamma

Mnja, mjölk är sisådär, får se om hon mår dåligt. Men du vet fil ;-) det är en favorit!

Låter fint ni har mys, tack för Fredagsmysbilden!

Datum: 2011-12-10 Tidpunkt: 17:59:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0