Klant!

Satt och skulle ansöka om visum, och när jag skulle fylla i avresedatumet var jag ju tvungen att kolla på bokningsbekräftelsen så jag inte skriver fel.
Då visar det sig att jag bokat flyget från Umeå och hotellet i Stockholm på fel datum. Fuck! Och det gick inte att boka om via internet, fast man kunde det egentligen men naturligtvis inte mina bokningar..så jag måste kontakta både SAS och hotellet imorgon!
Så jävla klantigt, men vilken tur att jag såg det nu och inte alldeles försent!
Irriterande!! Jag är så van att läsa datumet år-månad-dag, men de hade ju skrivit dag-månad-år och det tänkte jag inte ens på..skit också!
Men det ska väl gå att lösa, det värsta är väl om det är fullt på hotellet, flyget är ju lugnt, det fanns plats på samma avgång dagen innan och den biljetten var billigare, sen kanske det kostar att boka om men..får väl överleva det då.

Kommentarer
AK

Gör inte som jag gjorde när jag ansökte om visum ANDRA (skämmes) gången nu förra vintern och skrev "Nasstrom". Det gick väldigt bra ända tills jag kom till Hong Kong. Där höll jag på att bli kvar då jag Såklart skulle ha skrivit "Naesstroem". Men, ett blödande magsår och ett en timmes försenat flygplan senare så kom jag mig iväg tillslut :) Klant, var ordet!

Datum: 2011-12-17 Tidpunkt: 15:40:01
Blogg/URL: http://www.akheladan.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0