Juldagen

Slappardag idag. Skönt! Kände mig ganska utvilad när jag vaknade halv 8 imorse ;) Fast då hade jag ju vaknat halv 5 också men lyckats somna om.
Söt är sjuk/förkyld igen så han var inte så pigg och passade på att sooova läääänge. Men det var ju bra att han kunde göra det.
Skall stanna hos Paps tills imorrn, glad att söt ville det med ♥ Lillebror och Madde kommer imorgon också så då hinner vi träffa dom med=)

Beställde lite kaffe igår till min Tassimo, jag hoppas att det kommer i veckan, jag vill smaka ju! Så glad över mina julklappar, jag måste ha varit jättesnäll för jag fick många och jättebra julklappar! Tack älskade familj♥

Nu glor vi på Shrek, lagom ansträngande såhär på juldagen..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0