Blir galen

Ibland blir man ju galen på sig själv. När jag hade bokat om allt, så dubbelkollade jag datumet en sista gång för säkerhetsskull.. Då visade det sig att jag hade bokat rätt från början. Han från resebyrån hade skickat 2 mail med 2 olika avresedatum och det var ju det sista som var rätt..Inte såg jag det igår när jag fick panik över att jag bokat fel.
Och SAS tar ju 1000 spänn för att boka om biljetterna, så jag gör inte om det direkt. En dyr läxa kan man säga. Så jag fick ringa hotellet och lägga till en extra bonusnatt istället, får hoppas poängen räcker..
Så vi får tillbringa en hel dag i onödan på Arlanda, men det får vara så nu. Jag tänker inte boka om flygbiljetterna igen för 1000 spänn till.
Suck. Undrar vad mer för fel jag ska lyckas göra?!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0