24 december, julafton, dopparedagen :)

Julafton, som jag längtat.
Mysigaste dagen på hela året!!! Väckte lillebror tidigt som vanligt (Ja, Madde&Stefan får ju så lov att vakna med ;) höhö) och sen myste vi i soffan tills mamma kom. Öppnade lite klappar, fikade lite, öppnade klappar, åt massa, öppnade klappar.
Sen när mamma åkt tog vi oss en liten sväng på skotern. Det är ju inte mycket snö direkt, men en liten sväng så man får stilla suget lite går ju att köra.
Sen for lillebror och Madde strax innan Kalle..

Nu är jag så himla trött!! Sjukt trött..ville sova redan för 1½ timme sen..!

Tack alla, finaste familjen min för en mysig julafton med jättebra klappar, jag är superglad för allt!

Kommentarer
Mamma och @

Tack Älskade dottern min för en trevlig stund, den är verkligen trevlig och jag hoppas din far hört/läst raden "finaste familjen min" för det värmer åtminstone mig som mamma att vi på något vis lyckas få till det trots allt!

Kramar och se upp för Dagmar!

Datum: 2011-12-25 Tidpunkt: 19:44:15
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0