Snabb helg

Packar väskan. Ikväll är det dags att åka igen. Helgen går så fort!!
I fredags hann vi nästan bara hem, sen var det bara att hoppa i duschen och dra in till stan, till Fabriken och sista AZ IF festen. Roligt!!
Lördagen blev det också en sväng till stan. Hämtade bokhyllan hos Fia som skulle till lillebror och Madde och spenderade sedan dagen med dom, Paps och Krajna!!
Sen hämtade vi Volvon så lillebror&Madde kan ha Polon ett tag, och äntligen hem! Då kom Jonathan och Helene förbi och vi surrade å glodde på tv. Jag var tröööött!!

Vaknade kl 8 idag. Haha. Suttit och slöat vid datorn, betalat räkningar och lite så. Tänker inte göra många knop alls idag, vill bara ta det lugnt.

I helgen kommer jag inte hem, jag åker till Jönköping på fredag till min fina Sarah&hennes Johan, på lördag drar vi till Göteborg för att springa Midnattsloppet (om vi nu kan springa, vi funderar på rullstol:P hoppas vi kan!) och sen på söndagen kommer eventuellt Johan för en dag på Liseberg innan jag måste dra till Södertälje igen.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0