Slut

Slut på semestern och åter i Södertälje. Jobbar dag denna vecka så nu är första dagen bortgjord. Skönt!
Tog taxi imorse och gick hem. Blev ungefär 4km. Kom fram till att det kostar lika mycket ungefär, att åka taxi dit och gå hem, som om man åker buss dit och hem. Så då var det ett ganska lätt val, skönt att slippa krångla med buss, skönt med promenad, och smidigt att åka taxi på morgonen när man är trött och seg.

Jag har dock ont i mitt knä! :( Men det har jag haft ett tag. Känns surt om jag får ont av en promenad, hur ska det då gå att springa? Jag ska nog försöka springa 2 kortisar i veckan iaf, och se hur det känns. Blir ju tråkigt på Midnattsloppet om det inte gått över..men jag vet ju inte ens vad det är heller. Trodde att det bara var springet som gav mig ont, att jag överbelastat eller så. Men jag fick ju ont nu av att gå också. Iofs kanske jobbet påverkat med, hade jätteont i ena vaden också. Blir väl en chock för kroppen att knalla runt på det hemska golvet igen efter 4 veckors semester, haha!

Nä, nu ska jag nog ta med mig Söt och gå och få i oss nån middag, jag är hungrig!!

Kommentarer
Bokmalen

Jag "googlade" lite å kom fram till själv att jag nog har "löparknä"!??? Blev beordrad av min PT att inte springa på hela semestern utan bara ta promenader å gymma. Ja, nu har det inte blivit så mycket träning på semestern men vi har promenerat mycke i alla fall. Men ta det försiktigt. Tänk om du gör det värre genom att springa!!??? Så du får ont ännu längre menar jag. Jag är "livrädd" att sabba knät så jag tar det lugnt även om jag är hur sugen som helst på att springa. :(

Hoppas det går över i alla fall!

Kramen, Maria

Datum: 2011-08-15 Tidpunkt: 18:31:14
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0