Pippi

Har varit i stan med mamma och handlat lite som saknades till söt`s födelsedag imorgon.
Också tog vi en fika på NK. Där var en stackars fågel som flög från spegel till spegel och dundrade in i dom. Stackars! :'( men Mami hon tog och lyfte ut den och satt den på balkongen, när vi gick så verkade den lite piggare iaf men såg ut som att den skadat benet. Hoppas den klarar sig!

Sen drog jag hem och slöade lite, försökte hitta pepp att springa.

jodå, tillslut kom den, det blev 7km, fartökning sista 2km tom. :D tjihoo! Knät verkar ju varken ha blitt bättre eller sämre av att jag sprang så vi får väl se hur det känns senare.

Nu ska jag försöka få med mig karln till Konsum. Tjingeling!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0