Mars månad..

..blev en otroligt tråkig månad att sammanfatta träningsmässigt.
Såhär såg det ut:
Totalt antal pass: 12 pass
Total tränad tid: 7h 36 min
Total sträcka: 10.00 km   

Jättetråkig månad!! Jag sprang bara 2 gånger, körde spinning 1 gång och styrketräning 1 gång, resten är promenader.
Nu får jag se till och göra april till en bättre månad!! Har ingen lust att vara sjuk mer och vill ha tillbaka min motivation. Jag har tappat den..helt. Men nu får jag sätta tjurskallen till och tvinga mig att köra de tunga tråkiga kilometrarna i början, för sen när jag kommit igång och tycker att det är kul så brukar jag alltid lyckas springa. Annan träning har jag svårt att få till, finns ingen lust eller motivation att hitta tid till den alls, men springa går bra!

Kommentarer
Mamma flåsandes efter

Jodu gumman, här är en till med taskig motivation, jag somegentligen vet att jag MÄSTE, har gått med i några utmaningar för att försöka få igång peppen, men de verkar så omöjliga att slå. Får tänka att de gjort fler för de har ju delat upp passet fet gör ju inte jag...

Men nu är jag jättetrött, och ska försöka finna lite pepp att ta mig ut, fint väder är det iallafall i Umeå idag!

kram

Datum: 2011-04-05 Tidpunkt: 11:46:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0