Lycka

Jag har ju glömt att skriva att jag var i stallet i fredags och fick rida Imze!! Jippie vad det var roligt.. :D
Fast jag har visst inte ridit på ett tag, jag höll på att tappa ridbyxorna när jag red lätt..de gled ner hela tiden ;) nått rätt kanske man har gjort iallafall..
Vi red då över bron som går över E4an, skitläskigt tycker jag som minns hur Dusty höll på att kasta av mig på den. Sen följde vi efter en tjej som red, men vände efter ett tag och tog vägen in i skogen som jag ridit med Dusty. ROLIGT. Men jag är så sjukt ringrostig, balansen är helt kass och det tar ett tag innan det känns ok igen. Men både trav och galopp hann vi med. Ett litet byte också ;) höhö jag kommer fortfarande ihåg hur man gör ;)

Lycka! ♥

Imze förra vintern

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0