22.30

Gud vad skönt att få gå hem 22.30 utan att flexa! Helt perfekt, speciellt idag då jag nästan somnade tillslut, det gick ju så långsamt och jag var megatrött med huvudvärk.
Stoppade i mig en ipren på väg ut och nu känns det genast mycket bättre. Men trött är man ju fortfarande, taxin kom ju 8.30 imorse! Nästa gång vill jag nog åka på söndag kväll ändå, det är faktiskt jobbigt att va uppe så tidigt på kvällsveckan för man blir grymt trött. Imorrn ska det sovas ut! Och ätas hotellfrukost! =)

Hann med en sväng på stan idag, skulle hitta mig nått fint till Fias födelsedags/inflyttningsfest :) Kom hem med 3 olika att välja på, höhö. Blir nog kung det. =)

Nä, om man skulle ta och kolla när frukosten stänger och sen sussa sött kanske..

Natti natti.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0