Phu!

Phu, nu händer det grejor. Fått brev att jag är antagen till NTI-skolan för de gymnasiekurser jag saknar som krävs för behörighet att söka den utbildning jag hittat. Men uppropet är den 20e september och då är jag inte hemma!
Stod iaf att man skulle maila om man har förhinder så jag hoppas att jag hinner få svar innan jag åker.
Sen bestämde jag mig för att tacka nej till en av universitetskurserna, jag tror inte riktigt att jag hinner med 2 st såna + 5 gymnasiekurser + jobb. Så valde att tacka nej till nätverksteknik kursen då jag nyss ändå läst en liknande. Får hoppas att man kan göra så.. :)
Men nu kändes det som att det blev lite mkt såhär innan jag ska åka!!

Aja, imorrn är det dags, imorrn åker jag till Turkiet!!! :) Jippie!!

Kommentarer
Mamma

Ja, även om jag är den förste att applådera ett du/ni läser när ni har möjlighet, så åfår det inte bli så till den milda grad att utbrändhet kommer att stå på schemat också!



Var rädd om dig, ha så väldigt roligt i Turkiet, -idag i regnet är jag inte alls avundsjuk... inte alls... ;-)

Datum: 2010-09-14 Tidpunkt: 08:21:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0