Inte pigg

Jag är inte pigg idag. Jag mådde så illa i morse så jag visste inte vars jag skulle ta vägen. Fick bara i mig halva omeletten, sen fick jag lov att ställa mig i duschen. Känns lite bättre nu, jag har tagit en liten chokladbit..
Jag tror att det är så, att jag åt väldigt dåligt till middag igår, typ nästan ingen alls. Jag var hungrig när jag kom hem, men jag orkade inte äta något så jag hoppade i säng. Imorse mådde jag illa, försökte laga mat snabbt som fan, men det gick inte. Efter chokladbiten och duschen kändes det bättre...jag tror blodsockret sjunker för lågt? Så då mår jag tokilla?
Måste kanske äta nått innan jag går och lägger mig, jämt!

Undrar om jag har feber också...aja..hoppas inte..tänkte försöka orka hela veckan.

Kommentarer
Britten sa

Nä men ! är du också dålig....krya på dig

Datum: 2010-09-01 Tidpunkt: 20:18:48
Blogg/URL: http://glitteroga.blogg.se/
J

Usch då, lågt blodsocker är inte roligt. Du får göra som gravida med morgonillamående och ha Mariekex vid sängkanten och knapra i dig ett par innan du kliver upp =)



Klart du får fortsätta läsa bloggen om det blir lösenord, du hör ju till de TREVLIGA typerna i världen ;)

Datum: 2010-09-02 Tidpunkt: 15:55:01
Blogg/URL: http://villagunnismark.blogg.se/
sara

.. jag är likadann! om jag går och lägger mig hungrig mår jag jättedåligt när jag kliver upp! krya på dej:)



Datum: 2010-09-02 Tidpunkt: 20:14:05
Blogg/URL: http://invincible.blogg.se/
curant

Vad roligt! Vart ska du åka då?

Datum: 2010-09-03 Tidpunkt: 10:32:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0