Back in reality

Hemma i verkligheten igen. Känns...sådär faktiskt. Hade varit bra mycket trevligare att vara kvar i värmen. Nu måste man ju ta tag i livet igen :P Bläää!!
Skönt dock att veckan blev kort, bara 3 arbetsdagar, så nu är det bara en kvar. Äntligen :)

Ikväll ska J hjälpa mig att kolla Polon och se vad det är för fel på den..håll tummarna att det inte är något dyrt. Så förhoppningsvis blir den kanske lagad i helgen om det inte är nått supersimpelt som går att fixa ikväll.
Känns bra iaf, kan ju inte ha den stående hur länge som helst direkt!!

Happ, imorrn måste jag ta och ringa till komvux människorna också..orkade inte göra det idag, måste boka in en träff där vi ska gå igenom hur jag ska plugga iaf. Har förvarnat på jobbet så det verkar okej att jag är borta när proven ska göras. Blir ju max 5 fredagar så.

Längtar redan efter en utlandsresa till..vill åka nyss!! Passa på medans man har ett jobb liksom..sen blire ju en aning svårt.

Fast drömmen är ju att dra till Australien när man blir arbetslös..ååh vad roligt det skulle vara. Dit har jag velat länge...

Nej, slut babblat. Nu ska jag vänta på att J ska sluta så vi kan bogsera Polo till skroten!!

Kommentarer
Mamman flåsandes efter...

Klart du ska spara varenda krona och åka down under och back-packa en månad, självklart, basta, bums!

Bli inte som mor din som inte verkar komma iväg någonstans!



fan-fan-fan, jag VILL inte bli sittande på ålderns höst och ångra allt jag inte gjorde :-( *tårar



Annars så är du utmanad också!

Datum: 2010-09-23 Tidpunkt: 20:40:17
maria h

Good luck med polon!

Datum: 2010-09-25 Tidpunkt: 21:43:39
Blogg/URL: http://legendier.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0