Veckans träning v.42

2 tillfällen löpning, totalt 6,5km.


Känns som att det är dags att ta tag i det hela och få upp antalet träningstillfällen plus veckomängd såklart.
Det här duger inte! Visst, den bästa träningen är den som blir av. Men just nu är jag alldeles för bra på att skjuta upp det hela, och har man första träningstillfället en torsdag så är det klart att man inte hinner med så mycket mer.
Planen var egentligen att springa ikväll efter Ikea, men jag insåg ganska snabbt själv att jag aldrig skulle ta mig ut och göra det. Har nyss ätit middag, så det innebär ju iaf minst en timme tills jag vågar springa.
Är öm i ena smalbenet sen springturen igår. Ska nog inte ge mig på att springa 2 dagar på raken redan. Jag har ju knappt kommit igång igen. Men NU ska det bli ändring på detta! wihoo!! Känner mig pepp som fan!
Också har jag ju fått en reflexväst av paps(eller jag fick 2) så nu finns det inga ursäkter! ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0