Pizza bli färdig!!

Sitter och väntar på att pizzan i ugnen ska bli klar. Yum yum! Ska bli såå gott. Har knappt ätit nått idag ju, blev frukost på Mecca imorse i form av smörgås med salami&brie plus varm choklad, vardagslyx!!
Men sen har jag haft så mycket att göra så jag har glömt bort att man kanske ska äta också, haha. Blev en korvbit i farten liksom men så mätt blev man ju inte på det så nu är jag superduperhungrig!!

Jag har kommit fram till att jag måste sparka arslet ur vagnen och dra till Iksu och börja styrketräna. Eller hur Fia?! Det är ett stort måste!!
Och jag måste komma igång med springingen igen, jag är inte sjuk längre så nu finns inga undanflykter..eller jo, kallt och halt men va fan!!

På måndag har vi en halvdag på Iksu genom jobbet, man får då välja på att gå på ett pass eller gymmet/simning, jag funderar på att kicka igång styrketräningen då!! Får väl se hur det går..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0