Första joggingturen på en månad..

Igår kväll tog Krajna och jag på oss reflexvästarna och jag försedde mig med en pannlampa också bar det iväg. Det var småtungt till en början då grusvägen är nyskrapad/fått lös grus så jag snubblade lite och fötterna ville vika sig lite vilket var läskigt, men annars så rullade det på.
Det var nästan för varmt att ha långärmad funktionströja + Craft jackan, men hade nog varit för kallt med bara tröjan. Jag vill ha en väst!!
Iallafall så stannade vi och andades lite typ 3 gånger. Det var skönt. Bestämde mig för att jag inte skulle gå något, men stanna och hämta andan skulle jag få göra. Gick ju helt okej trots allt!!

3km, 19.37min, 6.32min/km

Kommentarer
ellinor

Värsta proffsigt med pannlampa :) Själv har jag nu köpt en liten hand-ficklampa för att minska risken att snubbla om det är mörkt..

Datum: 2010-10-02 Tidpunkt: 18:14:46
Beffa

Hih, jag hade tur att pappa hade en. Är typ 1km till närmsta vägbelysning här. Åt bägge håll, så kolsvart är det!

Datum: 2010-10-02 Tidpunkt: 22:14:53
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/
Mamma

Bra jobbat gumman, nu ska du se det går av bara farten!

Datum: 2010-10-04 Tidpunkt: 07:06:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0