70 min rock-spinning + 30 min styrka

Jo jävulberg vad det har tränats idag helt plötsligt! Får tacka Bokmalen som peppad med mig på ett 70 minuters spinningpass med rock-tema, något jag aldrig varit på tidigare. 70 minuters spinning alltså. Man tänkte ju innan att herrejävlar vad ont jag kommer ha i röven, men se, det gick faktiskt ganska bra. Lite skavsår på skinkorna bara, haha. Väldigt intressant information!
Iallfall så var passet kanonbra, massa bra låtar och jag dog en aning när de körde Volbeat-We. Helt fantastiskt. Vad mycket musiken gör på ett spinningpass, det går ju tusen gånger bättre när man gillar den!
Iaf så har vi bestämt att vi ska köra nästa onsdag också, då är det Depeche Mode-tema! Blir nog skoj det också, än fast det inte är nått band jag hört speciellt mycket, men teman är alltid roliga!!

Sen tänkte jag köra styrka på Iksu, men ville liksom hem. Så hem blev det, fram med hantlarna och sen så blev det 30 min styrka hemma istället. Körde biceps,triceps&mage, 2 övningar x 3 set x 10 reps typ. Känns gött i armarna vill jag lova, de har ju inte fått smaka på en hantel på evigheter!

Tjohoo, vad endorfinhög jag känner mig nu. Dags att göra nått annat vettigt, som att skriva handlingslista och sånt tråkigt. Sen lägga sig i soffan med gott samvete och läsa nya ToppHälsa! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0