Veckans träning v.45

Innebandy 60min
Core 30min
Spinning 55min
2 x löpning tot 7,56km

Blev ju ganska trevligt på träningsfronten, dock ledsen att det bara blev 2 löpturer men helgplaneringen gick helt åt fanders. Nya tag denna vecka och NU ska det bannemig in 3 pass löpning.
Senare i vinter när det är hemskt kallt och jobbigt att springa har jag tänkt dra ner till 2 pass och köra något lååångt spinningpass som komplement, men inte redan nu när det faktiskt inte är för kallt att springa ute. Bara halt..men så länge det går utan att spänna sig alltför mycket vill jag få in 3 pass i veckan, plus lite annan rolig träning.
Men nu börjar man ju komma igång igen och det går åt rätt håll iallafall!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0