Solen tittade fram!

Lagom tills jag begav mig ut på en joggingtur så tittade solen fram. Helt underbart!
Typ 7 minus och vackert väder, då blir man glad.
Det gick ganska lätt idag, kände mig hyffsat pigg. Gick i 2 branta backar, plus över en parkering, inte speciellt mkt alltså. Höll förutom dessa gångpartier ett helt okej tempo för att vara jag, känns roligt.
Nu efteråt protesterar mitt ena knä litegrann. Ska prova nästa gång och ha nått av knäskydden och se om det är kylan som gör det, brukar inte få ont i knäna av att springa, men däremot när det är kallt.

4,56km, 32.09min, 7.03min/km

Kommentarer
Sarah

För att man inte får ha husdjur på campus. vilket är löjligt. Dom har många löjliga regler här... Kämpa på med springandet! Kram!

Datum: 2010-11-10 Tidpunkt: 00:53:04
Blogg/URL: http://blurryscribble.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0