Lite glömd träning..

Har visst "glömt" att uppdatera lite träning. Mest för att det gick fruktansvärt dåligt.

Tisdag; 3,1km löpning, 24.01min, 7.45min/km - skitpass, får stanna och gå flera gånger, det fungerar absolut inte.
Torsdag; 60 min innebandy, gick helt okej förutom att jag krockade med J och for i golvet. Fortfarande öm i vä rumpa-armbåge-axel idag. Går väl säkert över.
Lördag; 60 min promenad, "lågpuls" så håller inte koll på km, bara tid.

Är springsugen men ville inte springa idag, det käntes som att det skulle kunna vara både halt och jobbigt.
Får väl se hur det verkar ute imorgon, annars blir det en promenad imorrn med.

Kommentarer
Dessi

Sv: De kostade 1150 kr (från Ecco). Skapligt dyrt men de håller ju länge också :)



Har ni mycket snö? :)

Datum: 2010-11-28 Tidpunkt: 14:23:57
Blogg/URL: http://dessismat.blogspot.com
Dessi

Tack för grattiset också! :) Första dagen (utan socker) är nästan alltid jobbigast, men när man väl klarat den är man påväg :)

Datum: 2010-11-28 Tidpunkt: 14:46:32
Blogg/URL: http://dessismat.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0