Groggy

Trött som tusan. Känner mig lite groggy, nästan som om jag vore bakis. Men det är jag ju inte förstås, bara för lite sömn.
Var chaufför igår, blev inte så jättesent, men tillräckligt när man skulle upp och jobba dag för 7e dagen i rad. Dock självvalt så det är ju ens eget fel, men huvva vad jag ska sova imorrn! Inget ska få störa det. Jag ska sova tills jag vaknar av mig själv! Det har jag bestämt!!!
Igår hade jag massor av planer som skulle göras efter jobbet. Jag skulle sova, jag skulle springa, och en del annat. Vad blev det av det? Inget. Såklart. Fan! Skippade springet för jag var så trött och hungrig, försökte sova i stället så jag inte skulle vara totaldöd. Det gick inte heller..
Sen i bilen då blev jag trött och hade lätt kunnat somna. Suck.
Så jag kunde ju lika gärna ha sprungit faktiskt.
Inte ens en ordentlig middag blev det, nä jag orkade inte laga mat, så det blev max i stället. Bra där.

Så idag är det lika bra att inte göra upp några planer som bara gör en besviken om man inte lyckas fullfölja dem. Istället ska jag försöka sova en stund och sen bara ta det lugnt. Mysa med Maggan, hon vill säkert sova med mig! :) Myskatt. Hoppas hoppas verkligen att jag kan sova typ en timme så man känner sig som en människa resten av kvällen iallafall..

Vackert väder ute..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0