Grått, trist och kallt.

Trötter. Det är så grått och trist och kallt ute idag. Typ över -7 när jag vaknade. Blää!
Ätit frukost och dricker kaffe nu, yummie! :D
Tänkte försöka sparka mig iväg ut och springa om en stund..hoppas man inte fryser ihjäl!
Måste ta och införskaffa mig ett par fodrade byxor. Och ett par nya skor kanske..eller typ dubb till de gamla å köpa nya till våren. Läskigt å halka omkring.

Funderar på att gå på spinning och core på fredag innan lillebror slutar och vi ska åka till Mormor&Morfar. Det borde jag hinna tycker man, sista passet slutar kring 13, och lillebror slutar 15. Får väl se hur det känns då.

Imorrn ska jag ha Pampas! Wihoo! Blev erbjuden att fara ut och rida honom idag också, allt var färdigt. Men har lite stuffs som ska göras idag så det kändes lite för stressigt för att det skulle bli roligt faktiskt. Snart åker han..buhu!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0