70 min tråkig spinning

Ja, idag var spinning-passet verkligen inte roligt. Jag funderade flera gånger på att stiga av cykeln och fara hem.
Musiken var verkligen inte i min smak. Den blev inte peppande alls och gjorde bara ont i öronen. Instruktören var heller inte speciellt peppande. Det tyckte jag iofs inte förra onsdagspasset jag var på heller, men då var iallafall musiken peppande så då tryckte man på lite extra.
Det var helt enkelt inte kul, men jag försökte att pusha mig själv och körde iaf hela passet ut. Men kommer nog kanske inte gå på detta onsdagspass några fler gånger, ska nog prova någon annan instruktörs 70 pass ist. Nått borde det ju finnas som jag gillar.
Hoppade över Core´n, det började blixtra i min tinning och jag kände att jag bara ville hem och lägga mig. Känns lite, lite bättre nu efter en ipren så jag hoppas det ger med sig snart. Orkade inte vänta 20 min på Iksu när allt bara kändes kasst.
Är glad att jag härdade ut hela passet ändå, idag var helt enkelt ingen bra träningsdag.

Kommentarer
Bokmalen

Kan avslöja för dig att det är MÅNGA pass jag går på som jag tycker är supertråkiga!!! MEN jag härdar ut å försöker att köra "mitt eget" pass med pulsklockan. ;) Det funkar men som du säjer, det är inte kul...

Detta är tänkt som lite tröst å pepping, att du inte är ensam som härdar ut ett pass!! ;)

Kramen, Maria

Datum: 2010-11-17 Tidpunkt: 21:18:34
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0