Trevlig helg

Trött och seg, men på benen efter en helg som bestått av mycket party för att vara jag.
Det trodde jag inte, men glad är jag ;) Kunde ju ha varit värre. Nu är jag bara hungrig och törstig. Haha.
Blev en trevlig helg iallafall, tack för den!

Firat älskade mami med blommor också. ♥

Men nu ska jag nog lägga mig i soffan. Börjar vara väldigt trött känner jag. Trots att jag sovit massa. Vaknade iofs redan klockan 8. Men sov lite till.

Blir nog en tidig kväll ändå.

Snart är det dags för Sthlm och AC/DC. Wohoo!!

Kommentarer
Hanna

Jääheeeyj titta in min blogg! Jag lyckades få igång "Tracker" på mobilen så den mätte och räknade ut.

Dock har jag ingen aning om den kan stämma :S

Lyckades inte heller få in kartan :(

Datum: 2010-05-30 Tidpunkt: 21:12:09
Blogg/URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0