Snabbdistans i vackra Medlefors

Efter att ha suttit instängd i ett rum som varit lika varmt som en bastu hela dagen kändes det otroligt skönt att ge sig ut på en runda. Problemet är väl att det har varit nästan lika varmt ute, och liksom tryckande luft.
Tänkte att det skulle bli en kort runda idag, eftersom det är Blodomloppet på torsdag och jag vill inte springa för mycket innan dess, vill ha pigga ben.
Så det blev någon slags "snabbdistans" på 2,5km. Höll faktiskt ett för mig högt tempo, högre än det jag hade på Broarna runt vilket nog är det högsta tempot jag lyckas hålla en hel runda tidigare. Så det känns ganska okej att det inte blev längre än så.
Dock sjukt jobbigt, kändes som att jag inte fick tillräckligt med syre!!

Nu in i duschen, sen är det dags för kvällsfika. Hur man nu ska orka äta något mer idag..det har ju slunkit ner både ett och annat som jag borde hålla mig borta från..


Kommentarer
Hanna

Alltså vad äre för program som du kan ha så där koll me?

Datum: 2010-05-26 Tidpunkt: 10:43:27
Blogg/URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0