Ridtur mellan regnskurarna

Har ridit Pampas idag. Han var visst pigg. Fast han lungnade sig snabbt. For upp i skogen och över på andra sidan vägen och red en runda där. Blev lite trav också, och några ofrivilliga(från min sida) galoppsprång.
Ska komma ihåg att prova att ta träns på honom nästa gång. Red på hackamore nu och tycker inte att jag får riktig kontakt med honom då. Får se om det blir bättre på träns.
Annars hade vi tur och hann ut precis mellan regnskurarna. Regnade när jag kom till stallet, uppehåll när jag red, började regna när jag kom tillbaka till stallet. Så det var ju skönt att slippa det iaf.
Känner mig iaf som en liten ärta på honom ;) men han är snäll!

Kommentarer
Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: jag har för mig att min tatuerare sa något sånt med när jag gjorde mina två på handlederna. Får ta ett snack med honom på tisdag nästa vecka!!



Vill inte hålla upp med träningen bara för det!

Datum: 2010-05-26 Tidpunkt: 10:19:44
Blogg/URL: http://sofija.blogg.se/
Hanna

Har ingen ipod heller, hade ju varit kul med en sån där klocka när man rider ju :D

Vad kostar en :S

Datum: 2010-05-26 Tidpunkt: 11:23:33
Blogg/URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0