Löpning 6km

Efter mys med Margit-katten bestämde jag mig för att snöra på mig skorna och he iväg mig ut på en runda. Hade tänkt försöka springa samma som jag och mamma sprang i fredags, och ta den två eller 3 varv i stället, men lyckades springa vilse och hittade inte riktigt rätt. Så jag sprang på i stället. Hamnade ute på Carlshem, och kom fram i något bostadsområde där. Lyckades skymta gångbron över till Strömpilen så jag tog sikte på den och följde sen strandpromenaden hemåt. Men det kändes alldeles för bra för att ge sig vid strax över 4km idag, så jag sprang förbi där jag skulle svänga av och fortsatte en bit in mot stan. Sen vände jag och sprang tillbaka. Voilá, nytt distansrekord! Blev nog ca 0,5km promenad som uppvärmn./nedvarvn. vardera också.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0