Hungrig!

Gud vad jag är hungrig idag. Det känns som att jag bara vill ligga i soffan och äta hela dagen typ. Det hade garanterat varit skönt.
Är ganska trött också, vill sova sova sova.
Men nu är det bara en kväll kvar sen är det faktiskt helg. Och det ska bli riktigt, riktigt skönt!

Ska ta mig en av mammas mackor nu, och sen ska jag nog dra mig hemåt.

Är ju iofs inte så konstigt att jag är hungrig egentligen, det blev ju aldrig någon riktig middag igår eftersom jag skulle springa. Och när jag kom hem på natten var jag superhungrig men orkade inte laga nått att äta så jag åt upp vindruvorna i stället. Det var ju iofs väldigt gott men inte så mättande. Var helt sjukt hungrig när jag vaknade i morse, och mamma ville att jag skulle komma hit och äta frukost.
Och ätit har vi ju gjort, men jag är hungrig ändå. Så det kan gå!

Måste leta reda på någon matlåda till ikväll. Som man blir mätt av. Fast jag hörde att det ryktades om Max-besök ikväll. Det lät ju lockande. Men jag är inte så värst sugen på deras low carb burgare dock. Blir inte så mätt på den..
Får nog bli fläskpannkaka igen. Lite less på den. Måste nog laga lite matlådor så jag slipper äta samma hela tiden ;)
Så går det när man är lat :P

Kommentarer
Mamman o Margit

Nja, lat är du väl knappast, hur många singlar lagar mat och bakar?

Nog mer regel än undantag att de käkar snabbmat...



kramas

Datum: 2010-05-27 Tidpunkt: 13:17:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0