Feberfri

Trött och slö, men iallafall feberfri idag. Tror jag iallafall. Vaknade imorse med en temp på typ 36,5 och det är väl där jag brukar ligga. Har inte kollat nått mer under dagen men har kännt mig fräsch iallafall.
Är sugen på att testa benen så jag vet om jag vågar springa Vårruset, men antar att det är bättre att göra detta imorgon eftersom jag inte var feberfri hela dagen igår.
Gör iallafall inte ont över bröstkorgen längre, nu är det bara nacken som jävlas så jag funderar på om jag måste köpa nya kuddar kanske..måste ju vara det som gör att jag får ont eftersom det är som värst när jag vaknar..
Men jag älskar ju mina kuddar :P haha.

The Studio då, jo dit var ju Mamma, jag och S. Fick vänta i en halv evighet, eller typ ett helt liv kändes det som, men när man fick se bilderna så var det ju värt besväret iallafall. Hade inte tänkt köpa någon, men slutade med att jag köpte 2. Sjukt dyrt dock, men jag har aldrig haft fina bilder på mig själv någonsin tror jag. Så det känns riktigt kul!

Ska fortsätta vara trött och slö resten av söndagen hade jag tänkt. Inget särskilt inplanerat, förutom lusten att träna, men vet ju med mig att jag borde vänta ett tag så..jag får kedja fast mig i lägenheten i stället.

C ya!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0