Broarna runt 5 km

Broarna runt med mamma och Fia igår. 5km på 32,41 min. Tiden stod i VK idag..roligt. Kom inte sist heller. Fia och jag sprang in på en 45e plats av 50 eller om det var 51. Kändes skönt att inte bli sist också. :)
Kändes faktiskt ganska bra. När jag trodde att jag skulle behöva springa 2 varv så höll jag på att dö och tänkte ge upp. Men sen insåg jag att man inte behövde det och det kändes genast mycket bättre.
Höll ett hyffsat jämt tempo hela tiden, och orkade spurta lite mot mål. Kändes som ett kanonlopp. Är ju första gången jag springer 5km utan att stanna under ett lopp och bara andra gången jag gör det någonsin!!



Kommentarer
blurry_

Starkt jobbat love :) du får hejja på mig (i tanken) när jag springer vårruset ikväll! pöss!

Datum: 2010-05-06 Tidpunkt: 11:22:51
Beffa

Hur gick det för dig gumman? tummarna hölls! Pöss!!

Datum: 2010-05-07 Tidpunkt: 10:21:27
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/
Mamma

thx gumman, det var kuul!!!

Datum: 2010-05-09 Tidpunkt: 20:49:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0