Träningsplanering, update!

Eftersom jag för en gångs skull bokat in lite pass på Iksu, så tänkte jag göra en liten träningsplanering för denna vecka. Annars glömmer jag bara att jag bokat passen och får bokningspärr. Inte så skoj ;)

Så, såhär är det tänkt:
Måndag: vila
Tisdag: Ridning + Styrka
Onsdag: Powerwalk
Torsdag: Ridning + Spinning 40 samt Core
Fredag: Ridning
Lördag: Ridning
Söndag: Ridning + Core puls

Känns som en rolig vecka.

Dagens spinning blir avbokad. Huvudvärk och megatrött, känns inte som någon bra idé att träna då. Får vara glad om jag orkar rida..men en lugn tur borde jag orka med iallafall, det är ju så vackert väder..Hoppas jag kan rida imorrn trots att Papsen kommer då..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0