Svammel i väntan på middag

Kollat lite på lägenheter idag. Hemnet är roligt. Skulle vara skoj att köpa en faktiskt. Om man hittar en man vill ha. Skulle kännas lite roligare att betala då när man äger den själv. Än att betala massa pengar för en som inte riktigt känns okej.
Fast samtidigt skulle det ta emot jättemycket att flytta. Jag trivs ju ändå även om det inte är optimalt och jag tycker att hyran är för hög. Men det går ju..så länge det går är det kanske värt att bo kvar..
Ja lite svammel mest, haha. Som vanligt :P

Sitter och väntar på att min kycklinggratäng som är i ugnen ska bli färdig. Ännu ett nytt recept! Det börjar faktiskt vara ganska roligt att laga mat. Konstigt, det tyckte jag aldrig förut! ;) Kanske är för att det var ett litet tag sen jag misslyckades, det gjorde jag ju jämt förut!

Jaja, ska fördriva tiden med att läsa lite bloggar, sen ska jag till stallet när jag ätit middag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0