Sova sova säng säng säng..

Sängen var det ja, alldeles strax.
Imorgon kommer mamma med bröd och muffins. Tack söta superrara underbarara mamma!!
Ska packa och doona imorgon inför fjällenresan. Åker vid 06 på torsdag och slutar 23.30 imorgon, så det är bara att hoppa i sängen direkt man kommer hem.
Hoppas hinna klämma in lite träning imorgon, iallafall en powerwalk så man har rört lite på sig. Annars blir Beffa ledsen... hinner nog dock inte på Iksu..
Jag är så springsugen nu så jag vet inte vad. Foten känns fortfarande bra, och jag vill bara ha lön så jag kan köpa nya skor! Också vill jag ha barmark så man slipper tråk-löpbandet. Är ju så jävla halt ute nu.

Ikväll har Polon fått vara snäll och hjälpstarta L´s bil. Såna gånger älskar jag min bil, hur mycket som helst! Det är 2a gången nu han har fått ställa upp. Bägge gångerna åt stalltjejerna ;) Han startar i alla väder, min älskling. ;) På onsdag ska han besiktas. Och på tisdag får han ett nytt "öga" ;) haha. Strålkastare alltså. :P Men öga lät så mycket roligare.. ;) Nu vet vi ju äntligen vad som är felet iaf!

Och tack vare att L´s bil inte startade och jag fick middag hos min Mami(TACK!!!) så åkte hon med mig till stallet. Så jag fick sällskap, och dessutom slapp jag ta in hästarna själv! Superduper. Så mycket roligare när man inte är själv..och ändå saknar jag eget stall..konstigt det där?!

Nej, nanna kudde var det ju!

Kommentarer
J

Du får ha ett eget stall med några väl valda inackorderade så får du det bästa av båda världar =)



Vi får hålla tummarna för Bukefika den 28:e! Verkar ju som att ganska många kan komma då =)



Kram!

Datum: 2010-03-17 Tidpunkt: 07:33:47
Blogg/URL: http://villagunnismark.blogg.se/
Jeanette

Det stämmer bra :D

Jag har itne tid & intresset börjar försvinna, vill inte att han ska gå och drälla.

E har alltid haft ett gott öga till honom.

och han kommer få det jätte bra, det är jag helt säker på



Hade jag haft råd hade han fått stå kvar, men jag tjänar inte så bra så jag kan ha en häst hos en tränare.

Datum: 2010-03-17 Tidpunkt: 08:03:08
Blogg/URL: http://jeanettez.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0